Пазаруването отдавна не е просто досадно задължение. И тук изобщо не става дума за купуването на зарзавати, паста и месо.
Естествено, имаме предвид обновяването на гардероба, което по едно време се беше превърнало в цял ритуал, но напоследък загуби от очарованието си.
С появата на mall-овете и имайки предвид липсата на цял куп модни марки от среден и висок клас в България, пазаруването се превърна повече в обща истерия от универсален характер.
Попълненията в гардероба на местна почва са все по-масови и безинтересни, а и липсват свежи попълнения.
В този контекст и самите магазини като пространство и идея са доста еднотипни и много рядко тази матрица бива нарушена.
Farenah Concept, който разполага и с шампанско-зала, вдигна високо летвата на потребителските очаквания към шопинга.
Уютният бутик на Нели Митева не само дава възможност за изява на цял куп млади български дизайнери, но и създава приятно усещане с приветливата си ретро обстановка.
Следващото подобно пространство е посветено на обувките и е част от веригата Kult. В него се предлагат изключително и само творенията на Marc by Marc Jacobs.
Изчистен дизайн в изключително минималистичен стил - това е чарът на светлия салон в центъра на София, който подслонява дузина чифта от любимата мания на част от екипа ни, обувките.
Малкото пространство в магазина е усвоено по изумителен начин, без да създава усещане за клаустрофобия или липса на въздух.
Не можем да пропуснем и факта, че в него предлагат и интересни, добре селектирани четива.
Някои издания на английски, които трудно се намират иначе у нас, ще изненадат приятно всеки ценител, а и колекцията от албуми със снимки никак не е малка.