Автор
Woman.bg

Със 100 успели българи JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM отпразнува своя 100-годишен юбилей

Със 100 успели българи най-продаваното лускозно скоч уиски в света JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM отпразнува своя 100-годишен юбилей

С ексклузивна премиера на филма "Мъжът, който обиколи света" и специална дегустация бе отбелязан 100-годишният юбилей на най-продаваното лускозно скоч уиски в света JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM.

Пътешествието по стъпките на JOHNNIE WALKER всички зрители на филма извървяха с шотландския актьор Робърт Карлайл. Разказвайки историята на най-успешното пътуване, което продължава и до днес, лентата разкрива как марката се превръща в световен символ на успеха.

Именно заради това, точно 100 бяха поканените на специалното събитие - българи, успешно доказали се в сферата, в която работят у нас и в чужбина. Сред гостите бяха режисьорът Явор Гърдев, най-добрият български мим Ники Сотиров и много други.

Със специална дегустация посланикът на JOHNNIE WALKER за България- актьорът Данаил Обретенов, накара всички присъстващи да усетят кое точно превръща JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM в признат шедьовър на блендърското изкуство.

Завладяващата дълбочина и комплексност на JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM са извлечени от над 40 подбрани едномалцови уискита, като най-младото от тях е минимум 12-годишно.

Именно със своя отличителен мек, дълбок и комплексен характер, който не може да бъде наподобен от нито едно друго уиски, JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM се превръща в най-продаваното луксозно блендирано скоч уиски в света.

Всеки гост получи като подарък ръчно изработена бутилка от специалната юбилейна серия JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM, украсена с истинско злато и подчертаваща величието на най-успешното пътуване.

Историята на най-успешното пътуване, историята на JOHNNIE WALKER®

Годината е 1820. В шотландското градче Килмарнък, Джон Уокър създава уиски, което сега всички познават под името JOHNNIE WALKER®. Целта му била да създаде неповторимо уиски, което да превъзхожда всички останали. Резултатът? Вкус и качество, неподвластни на времето.

Джони успява да предаде на наследниците си перспективното начинание, заедно с неговия собствен стремеж и отдаденост към качеството. Последвалите го поколения изграждат един наистина международен бранд. Неговото пътуване продължава и днес. JOHNNIE WALKER® е признат символ на личния успех и напредък. Една многопластова, динамична и престижна напитка, която се продава в почти 200 държави по целия свят.

През 1876 г. синът на Джон Уокър - Александър, основава уиски-династията Уокър и запазва правата над своето „Old Highland Whisky", предшественика на JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM.

През 1906 г. синовете му започват производството на уиски по оригиналната рецепта на Александър. При първата си поява 12-годишният бленд носи името Extra Special Old Highland Whisky. Уискито се продавало в квадратни бутилки с наклонен точно на 24 градуса етикет, превърнали се в отличителен белег на JOHNNIE WALKER®. Всички запомнят специфичния му черен етикет, затова през 1909 г. серията била преименувана на BLACK LABELTM.