Сара Ашкрофт е красиво и елегантно момиче, което обича модата, грижи се за външния си вид и има 800 хиляди последователи в Instagram.
Тя е сред най-популярните модни блогъри, които успяват да впечатлят редактори, дизайнери и гиганти в сферата на козметиката. Днес ще проследим историята на нейния успех в социалните мрежи и как тя успя да превърне профила си в Instagram в печеливш бизнес.
Сара стартира модния си блог през септември 2013 г. и започва да си търси работа като PR в сферата на модния бизнес.
"В началото пусках по 3 поста седмично с различни идеи за outfit. Налагаше се постоянно да си купувам нови дрехи, с които да се снимам. Понякога просто ги взимах назаем. Трябваше непрекъснато да обновявам гардероба си, а това беше много трудно. Но въпреки това изпитвах удоволствие и блогът беше любимото ми хоби. Много обичах да си купувам обикновени дрехи и да ги правя да изглеждат скъпи. В продължение на една година блогът се разрастваше все повече и бързо се превърна в мое основно занимание", споделя самата Сара.
Само за няколко месеца Ашкрофт се превръща в сензация и се сдобива с хиляди последователи, които с интерес следят модните й решения. Много брандове са вдъхновени от нея и й предлагат да рекламира дрехите им. С времето на Сара почти не й се налага да си купува нови дрехи за блога, което я улеснява.
"Обичам блога си и никога не съм го правила, за да изкарам пари от него. Той беше моето хоби, което постепенно се превърна в място, от което да печеля пари. В момента има много блогъри, които не влагат страст и желание в работата си, а искат единствено да изкарват пари. Да, наистина преди всичко исках да бъда PR и продължавам да се интересувам от тази професия. Фактът, че виждате мои снимки на вечери на красиви места съвсем не означава, че се стремя единствено към лъскавите и скъпи вещи и места", разкрива още Сара.
Силата на въздействието
"С времето осъзнах, че моите последователи толкова много се съобразяват с гледната ми точка относно модата, че не марките ми казваха какво и как да рекламирам, а аз ги съветвах. Осъзнах, че имам силно влияние и възможността да създавам свои модни линии. Знам какво търсят моите последователи и обожавам да правя различни комбинации и дори да създавам нови тенденции.
И когато говорим за въздействието в социалните мрежи е много важно за един блогър да бъде практичен. Хората не обичат да губят време и когато разглеждат модни блогове, те искат да получат бързо вдъхновение и информация.
Постоянно се чудя какво ще се случи, ако един ден вече няма Instagram. Иска ми се да създам бизнес, който да не е зависим от социалните мрежи. Имам намерения скоро да създам и своя модна линия", казва Сара Ашкрофт.
За интернет славата
"Интернет славата няма нищо общо с реалността. На улицата сред хората, които не са моите последователи в Instagram, аз съм никоя. Това, че съм популярна в социалните мрежи, съвсем не означава, че съм такава и в истинския живот. Ако отида в бар, пълен с мъже, които не следят модните блогове, никой няма да знае коя съм. Интернет пространството не е животът ми, не мисля, че съм известна, само защото имам стотици хиляди последователи в Instagram. Отделям нужното внимание на всяка дама, която ме пита откъде съм си взела дадена дреха или се обърне към мен за съвет. Точно затова съм блогър, обичам да помагам на хората. За мен е много важно последователите ми да не се притесняват да се свържат с мен. Отворена съм към тях и с удоволствие ще отговоря на всичките им въпроси. Отделям поне по час и половина на ден, за да отговарям на коментари.
Също така съм изключително внимателна към постовете, които публикувам, и се старая все повече, защото се чувствам отговорна за примера, който давам. Ако за деня пусна два поста, това означава, че съм се снимала най-малко 500 пъти, за да подбера най-добрите снимки", споделя още Сара Ашкрофт.
За приятелствата и конкуренцията
"Когато си позната личност в света на модните блогове, е неизбежно да се запознаеш с много и най-различни хора, да получаваш похвали или забележки, повечето от които неискрени. Повечето от приятелите ми са до мен, много преди да стана популярна в Instagram. Както вече споменах, не смесвам реалния живот и този в социалните мрежи. Фактът, че някой иска да се сближи с теб, съвсем не означава, че би искал да ти стане приятел. В тези среди има много фалш и изкуствени приятелства. Много хора искат да се възползват от познанството ни, но е важно да умеем да разпознаваме истинската добронамереност", споделя Сара.
Четете още: Новата колекция на Гучи - зашеметяваща разходка през Ренесанса
Формулата за успех в интернет
"Основното правило е да не правите това, което другите правят. Бъдете оригинални, бъдете себе си, не повтаряйте останалите. Отразявайте всекидневието си и това, което ви вълнува, защото това е смисълът на блоговете. Ако искате да бъдете успешни в модната индустрия, не се съобразявайте с мнението на другите. Гордейте се с това, което сте!", Сара Ашкрофт.
Четете още: Най-емблематичните бански костюми на всички времена