Автор
Woman.bg

Кейт Мос стана лице на марка слънцезащитни лосиони

Моделът Кейт Мос е новото лице на първата по рода си световна реклама на марка слънцезащитни лосиони, която има за цел да повиши информираността за риска от рак на кожата.

Блондинката разказва колко е важно да се грижим за кожата си през лятото в кампания на марката "Сен Тропе". Британската манекенка цели да обедини жените от цяла свят, като ги насърчи да обливат кожата си със златист блясък разумно и здравословно.



"Развълнувана съм, че работя със "Сен Тропе", защото винаги се чувствам по-уверена под слънцето с техните продукти", каза 39-годишната Мос.

Изпълнителният директор на компанията, която притежава марката слънцезащитни продукти Мишел Фийни изрази благодарността си към Кейт, надявайки се участието й да повиши осведомеността за рисковете, на които излагаме кожата си през лятото.

Източник: БГНЕС