Холивудската актриса Никол Кидман ще бъде лице на есенната рекламна кампания на Jimmy Choo.
Рекламата кампания ще бъде първата за сезона на Сандра Чой, откакто стана единствен творчески директор на марката за луксозни обувки и аксесоари.
"Аз съм голяма почитателка на Никол Кидман и за мен е чест да работя с нея", заяви Чой в комюнике.
"Никол е една от най-прекрасните актриси на света и смятам, че тя може да покаже блясъка на марката. Но тя е и толкова деликатна, с толкова много нюанси и носи усещане за предизвикателство, сила, чувственост и елегантност", допълни Чой.
Четете още: Жените са най-уверени в стила си на 45 г.
Рекламните кадри, които били заснети от Майкъл Дженсън, ще се появят през август и според запознати източници показват силата и съблазънта на жената на Jimmy Choo.
"Винаги съм обичала модата и често я използвам като начин да стигна до героинята си. Има много сложност, мистерия и женственост в жената на Jimmy Choo", сподели Кидман.
Четете още: Доза разкош - булчински обувки от Jimmy Choo
Макар да залага на добре известни манекенки, Jimmy Choo не за първи път избира звезда за свое лице. През 2006 г. марката заложи на легендарния музикант Куинси Джоунс и на модела и актриса Моли Симс.
Преди време 45-годишната австралийка участва в рекламни кампании на парфюма Chanel №5 и на часовниците Omega и неотдавна завърши снимките на биографичния филм за Грейс Кели "Грейс Монакска". Той ще излезе на екран в началото на следващата година.
Тази седмица Кидман ще започне работата си като член на журито на кинофестивала в Кан.
Четете още: Пореден ден в Кан, поредна доза блясък
Източник: БГНЕС