Актрисата Сиена Милър и приятелят й Том Стъридж ще застанат пред камерата заедно, след като приеха да са лица на новата рекламна кампания на британската модна къща Бърбъри.
Звездната двойка, която се сдоби с първата си дъщеря Марлоу миналото лято, се съгласила да участва в рекламната кампания за сезон есен-зима 2013 г. на модната марка, съобщава в. "Ню Йорк Пост".
Сиена и Том
Очаква се официално съобщение в идните месеци, споделят колегите от БГНЕС. Милър и Стъридж ще се присъединят към звезди като актрисата Ема Уотсън, супермодела Кейт Мос и 10-годишния син на Дейвид и Виктория Бекъм Ромео, които също са позирали за Бърбъри.
Избраните за рекламни лица на Burberry, Сиена и Том побързаха да докажат любовта си към модния гигант.
Преди броени дни на Бродуей бе представена пиесата "Orphans", в главните роли, на която се открояват имената на Том Стъридж, Алек Болдуин и Том Фърс.
На червения килим за представянето на постановката влюбеното дуо Сиена и Том демонстрира британско очарование, примесено с доза пленително стилни творения на Burberry.
Русокосата актриса бе заложила на бежов блейзер от тазгодишната есенна колекция на бранда в съчетание с ефектна чанта, част от същата модна линия на британската марка, и черни боти на ток.
Вълниста прическа и аленочервени устни завършваха визията на красавицата.
Том пък се появи в елегантен тъмносив костюм от Burberry. Вратовръзка в цвят бордо, кафява шапка с периферия и протрити кафяви обувки подчертаваха неповторимия стил на обличане, който той притежава.