Автор
Woman.bg

Българската премиера на „Игра на тронове“ на син килим

Само 300 специални госта у нас имаха възможност да гледат на голям екран премиерния епизод от финалния сезон на най-популярния сериал на HBO – “Игра на тронове“ в деня на излизането му – 15 април.

Тръпката от очакването на първите 54 минути от началото на края бе подсилена от зимната атмосферата на премиерната вечер с уиски White Walker by Johnnie Walker, а гостите минаха по син килим.

„Игра на тронове“ промени индустрията и това е безспорен факт. Шестте епизода от финала се доближават до самостоятелни игрални филми и надскачат понятието за сериал. Екипът е вдигнал летвата още по-високо и това, което ще видим е наистина впечатляващо – и като история, и като обрати, и като сценични ефекти. Лично аз не знам дали в скоро време друга продукция може да повтори същата магия.“, сподели след премиерата Димитър Нойков, управител на HBO България.

Само в Щатите премиерният епизод надхвърли 17.4 млн. гледания в първите 24 часа от излъчването си, а световните данни все още се очакват. Дори и само тази цифра маркира най-голямата стрийминг вечер в историята на HBO до момента. Очакванията са високи, а вложението от 90 милиона щатски долара за шестте серии на финала на сагата са предпоставка за събитие в индустрията.

Сред гостите на ексклузивната премиера бяха актрисите Теодора Духовникова, Луиза Григорова-Макариев, Саня Борисова, музикантите Венци Сейчев (Бат Венци от Ъпсурт) и Стефан Попов (Gravity Co.), Ники Кънчев, Любен Дилов-син, лицата на Дарик - Константин Вълков и Михаил Дюзев, както и гласът на БГ радио Симеон Колев и спортния журналист Камен Алипиев.


Освен на премиерния епизод, те имаха възможност да се насладят на емблематични коктейли с White Walker by Johnnie Walker, които могат лесно да бъдат приготвени и вкъщи, за допълнителна наслада от всеки следващ епизод, който ще се излъчва в 5 поредни понеделника с финал на 20 май.

"Army of the dead" - коктейл, кръстен на ледените зомбита, в който White Walker by Johnnie Walker е съчетан със съставки от плодородната част на земите в Есос, като кокосова вода, цитрус и свежа билка бе изборът на ценителите, които симпатизират на Нощния крал.



Лимитираната серия шотландско уиски White Walker by Johnnie Walker, създадено в колаборация с HBO® и сериала „Игра на тронове“ е вдъхновена от най-енигматичните и страховити герои на хитовия сериал – Белите бродници (White Walkers). Създадено с идеята да бъде сервирано директно от фризера, за да пресъздаде усещането за смразяващото присъствие на армията на неживите, то носи нотки на карамелизирана захар и ванилия, червени горски плодове, примесени с овощни плодове и характерните черти на едномалцовите уискита от Cardhu и Clynelish – едни от най-северните шотландски дестилерии, действащи в сурови условия като тези отвъд Вала в „Игра на тронове“.



Бутилката ни отвежда в Замръзналия север с ледения бял дизайн и емблематичния „Крачещ човек“ на Johnnie Walker, предрешен в броня, за да се впише в армията на Краля на нощта. Феновете ще си припомнят, че „Зимата е тук“, благодарение на специално мастило, което разкрива тайните си слова, когато бутилката достигне ледени температури.

„Игра на тронове“ ще се излъчи в 6 поредни понеделника с финал на 20 май, като последните два епизода са с дължина по 80 минути. Всяка поредна серия ще е достъпна в HBO GO от 4:00 сутринта, a вечерната телевизионна премера ще се излъчи от 21:00 часа по HBO.