Автор
Woman.bg

Любовта на Едит Пиаф с Ив Монтан: Щастието се заплаща с мъка

Житейският път на „врабчето“ на френската музика - незабравимата Едит Пиаф, е описан в новия роман на писателката Мишел Марли - „Мадам Пиаф и песента на любовта.“ Любовта, която е движеща сила в живота на Пиаф. В плен на чара ѝ попадат не един или двама мъже. Всеки един мъж, влязъл в живота на Едит, докоснал крехкото ѝ сърце, остава незаличима следа в личния и творчески живот на певицата.

Книгата проследява пътя на песента и пътя на любовта на двама млади, които не знаят, че са предопределени да станат идоли – Едит Пиаф и Ив Монтан.


Париж, 1944-та. Градът си отдъхва от окупацията, но не и тези, върху които се стоварват обвинения в колаборационизъм с германците. Сред тях най-неочаквано е и Едит Пиаф. Междувременно младата Пиаф, детето на улицата, вече се е утвърдила като изпълнителка на шансони. И откривателка на нови таланти. По време на едно прослушване пред нея се явява млад италианец с нескопосан външен вид и непохватно сценично поведение – Ив Монтан. Но от опитното око на певицата не убягва талантът.

Едит решава да „обработи“ Ив и от изпълнител на популярни американски песнички да направи от него шансоните. И дори не подозира, че я чака една от големите любови в живота ѝ. Щастието в обятията на този мъж я вдъхновява да напише песен, станала днес легенда – „Живот в розово“.



Името на авторката на новата книга Мишел Марли вече е известно на българските читатели с романа за иконата Шанел „Мадмоазел Коко и ароматът на любовта“, също част от добилата все по-нарастваща популярност колекция „Музи“ на издателство „Емас“. А зад псведонима се крие немската писателка Микаела Яри, дъщеря на композитора Михаел Яри и на известна манекенка от 50-те години на миналия век. Прекарала голяма част от живота си в Париж, благодарение на баща си – израснала в света на киното и музиката, и благодарение на майка си – получила достъп до света на висшата мода, днес авторката чувства Франция като част от своя живот. Михаел Яри завещава на дъщеря си любовта към френския шансон, която и досега не я напуска.

Четете още: Едит Пиаф: Трябва да напуснеш мъжа, преди той да го направи!