Сигурно си мислите, че основният приоритет на един съпруг за Коледа ще бъде да открие перфектния подарък за любящата си съпруга.
Но най-вероятно той е твъде зает да се чуди какво би искала мама.
Проучване показва, че половината мъже влагат повече усилия в това да мислят за подарък за майките си, отколкото за когото и да било другиго - включително съпругите или приятелките си.
Анкета за магазините TK Maxx, направена на 2000 възрастни, откри, че в Нюкасъл и Глазгоу има най-много мамини момченца.
Почти 60 % от джордитата (прякор на нюкасълчани) казали, че подаръкът за майка им е най-важен, следвани от 53 % от мъжкото съсловие в Глазгоу.
Проучването за коледното пазаруване също така потвърди, че много от хората не са доволни от подаръците, които получават.
18% не харесали нищо от това, което им подарили миналата година, а 42 % са се настроили за разочарования тази година.
14% признават, че от учтивост са се направили на възхитени, за да не издадат истинските си чувства, когато отварят безполезен подарък.
Един от най-неуспешните подаръци са ваучерите - като 30 % от анкетираните казали, че са им останали ваучери, подарени през изминали години, които никога няма да похарчат.
Всеки неизползван ваучер е на средна стойност около 36.40 паунда, което означава, че ако това е практиката във Великобритания, значи има почти половин милиард паунда непоискани коледни пари (492,775,920 паунда).