Има нещо особено в излъчването на Скарлет Йохансон. Странна смесица от впечатляващи черти, секси аура и нещо твърде детинско дори в начина на говорене.
Това последното от време на време ни дразни мъничко, но всичко останало ни поразява, дори само при мисълта за нея.
Тази сутрин ни срази елегантната, мистична и много красива фотосесия за пролетно-лятната колекция на Mango.
Скарлет е лице на испанската марка вече трети сезон и като че ли Пенелопе Круз й е отстъпила почетното място за вечни времена.
На снимките Йохансон е с мека вълниста коса в медно рус цвят, сравнително силен, подчертаващ очите й грим, обляна в синя светлина, създаваща усещането са тишина и приказност.
Mango наричат визията й “ретро русалка” и признават, че вдъхновението им идва от подводната красота на Средиземноморието.
Кампанията е заснета в Ню Йорк от всеизвестния Марио Соренти, който е й личният фаворит на Скарлет сред световните модни фотографи.
Освен на марката дрехи тя за пореден път стана лице и на серията гримове на Dolce & Gabbana.
Независимо какво рекламира обаче, Йохансон винаги запазва ретро стила на съблазнителна pin-up красавица.