Мадона си е Мадона!

И май е единствената дама над 50-те, която продължава да носи бельо като ежедневно облекло, оставяйки се в прегръдките на мъже, които спокойно мога да й бъдат синове.

Новата рекламната кампания на колекцията очила на Dolce&Gabbana, кръстена MDG (съкращение от инициалите на Мадж и дизайнерите Доменика Долче и Стефано Габана) е факт.

Еротичната реклама е заснета в Ню Йорк от известния моден фотограф Стивън Клайн, а красавецът, който Мадона едва не „схрусква” е моделът Тайсън Балоу.

Воайорските кадри от рекламата метафорично отвеждат съзнанието към докосване до същността на „порода” жена като Мадона – обожавана, мистериозна, плашеща, никога напълно задоволена и винаги готова да ловува.



„Създавайки слънчеви очила с Мадона беше изуметилно изживяване за нас.

Големите рамки са секси и много женствени, точно като дрехите ни.

Креативността и уникалната гледната точка на Мадона са ключът към колекцията”, споделят двамата дизайнери.