Смело можем да кажем, че изборът на тоалет на Мария за тазгодишното турне на „Пайнер” искрено ни изненада.
Запознахме се с мненията за него из Интернет и се оказа, че някои го определят като „сладък” и „симпатичен”, а други тотално го отричат.
Е, ние определено сме от вторите, а вие пък можете да споделите мнението си в нашата анкета.
Оказва се, че „ансамбълът” от топ с розов череп и къси панталонки, в комбинация със сигнално жълти обувки е дело на младия немския дизайнер Филип Плейн.
Той нашумя със специалната лимитираната серия кукла Барби, която облече по повод 50-годишния юбилей на най-известната детска играчка. От нея бяха произведени само 500 броя, като цената на всяка беше 1000 евро.
Мария се сдобила с доста скъпите модни аксесоари по време на свое пътешествие до Сен Тропе.
„Дрехите му са интересни с ексцентричните цветове и елементите, които използва. Модата му е ярка и младежка – това търсех”, сподели тя за novfolk.bg.
Черепите, които са акцент в тоалета на Мария на турнето, тази година са актуални и в колекциите на други световни марки – като Блумарин, от която пък са бижутата на певицата.
Рекламната кампания на Philipp Plein с обувките на Мария:
Барби за 1000 евро:
Тази година рекламно лице на Philipp Plein е Миша Бартън:
Миналата година Мария смени два тоалета на турнето: