Сексът продава? Разбира се!

Една от най-важните теми при изучаването на изкуството по създаване на рекламни послания е провокацията. Това го знаят дори първокурсниците по маркетинг.

Вчера видяхме, че Виктория и Дейвид Бекъм добре се ориентират в суровата бизнес джунгла.

Освен тях обаче отличник може да се нарече и най-скъпият футболист в света Кристиано Роналдо, след като в един и същи ден излязоха две нови реклами с негово участие.

За щастие на нежната половина от човечеството и двете клипчета са със сексуален подтекст, а португалецът е полугол.

И ако някой твърди, че тялото на Кристиано не е перфектно, то тя/той без съмнение има проблем с очите и веднага трябва да отиде на преглед при офталмолог.

Едната реклама е за модната марка "Армани", чието лице от близо година насам е мегазвездата на световния футбол. В нея Роналдо е по слипове, а красивата му прислужница, объркана, спира да подрежда и го изпива с поглед, докато той си обува джинсите.



Разбира се, камерата акцентира върху огромния пакет на Кристиано, а клипът завършва с много интригуващ надпис: "Искате повече? На 15 септември на Armani.com."



В другия спот Кристиано Роналдо рекламира часовници. През лятото голмайсторът сключи договор за сътрудничество с испанската компания Timeforce, а сега си партнира пред камерата с очарователната испанска актриса Елса Патаки.

Този рекламен клип също е много интересен, като не липсват и визуални ефекти.

Други известни личности, които влизат в ролята на модели заради продуктите на Timeforce, са световният номер 1 в мъжкия тенис Рафаел Надал и 17-годишната американска актриса и певица Майли Сайръс.



Източник: sportal.bg