Автор
Woman.bg

Рут със стилна татуировка – розова панделка

Певицата Рут подкрепи AVON и хиляди българи в борбата срещу рака на гърдата.

Изпълнителката се включи в кампанията като посланик на добра воля и изрисува розовата панделка, символ на живота, на ръката си. Рут ще разпространява тазгодишното послание на кампанията – „Научи ме” - сред младите жени.

Тя ще оценява и произведенията във фотоконкурса „Розово лято” на страницата на „От любов към живота” във фейсбук, който стартира на 14 септември и ще провокира хора от цялата страна да открият символа – розовата панделка – навсякъде около тях. Спечелилите ще имат възможност лично да се запонаят със звездните посланици и да вземат участие в кампанията „От любов към живота”.

Участието на Рут ще продължи и през октомври, когато ще се състои традиционният поход на AVON срещу рака на гърдата. Тази година походът ще се превърне в огромен концерт в Зала 1 на НДК, който ще събере всички съмишленици на каузата. Всички посланици на кампанията през годините ще бъдат там, за да отправят своето послание към българските жени за опасността от коварното заболяване и необходимостта от редовни профилактични прегледи.

Информираността за рака на гърдата и навременната прфолактика са най-силното оръжие в тази борба. Ето защо за осма поредна година AVON ангажира чрез кампанията „От любов към живота” всички българки да бъдат по-отговорни, ангажирани и информирани за своето здраве. През годините приятелите на кампанията стават все повече, а с това и посланията за профилактика и превенция достигат до стотици хиляди жени в цялата страна.



За осемте години от старта на кампанията „От любов към живота”:

• Са проведени 28 събития с общо над 50 000 участници през годините;

• Над 50 известни личности подкрепят кампанията и участват благотворително в събитията, давайки своя личен пример;

• Над 600 000 души са закупили продукт от благотворителната розова серия на AVON „От любов към живота“;

• Са събрани и дарени близо 600 000 лева;

• С тези средства са дарени първите в България мобилен мамограф и ехограф, и финансирани над 20 000 безплатни профилактични прегледа в близо 50 населени места в цялата страна;

• Са раздадени над 2 300 000 информационни материали, които прокламират навременната профилактика на най-често срещаното раково заболяване сред жените у нас;

• 35 електронни и 28 печатни медии, са се включили в кампанията и продължават да я подкрепят, като разпространяват посланията и целите й.