Биомеханичните татуировки говорят за неестествената и същевременно фина симбиоза на човека и хромираната машина. Те са приумица на швейцарския художник Ейч Ар Гигър ( H. R. Giger )
В края на 70-те години на миналия век Гигър участвал в дезайна на декорите на филма „Пришълецът” (Alien). Машините се транспоритрат в човешки органи. Кабели преминават през главата, тръби през гениталиите.... Това е неестествено, за някой дори перверзно.
Сексуалните, фалическите, декадентските, сюрреалистичните и дори обезпокоителни фантазии във филма намират голям отзвук заради тяхната връзка с естествената биология на хората. Представете си следната картина: изведнъж се отваря бедро и от него проблясват металните механизми на терминатор. Или просто оттам излизат кабели. И всичко това може да бъде пресъздадено върху тялото.