Моделите от линията Black Label на марката Gianmarco Lorenzi са създадени специално за някои световни знаменитости от музикалната и филмовата сцена, сред които Мишел Родригес, Бионсе, Ева Лонгория, Клара Морган, Дженифър Лопес, Марая Кери, Риана, Миша Бартън и др.
Синтез от хармония, женственост и лукс – това е същността на лимитираната серия обувки, която се разпределя само
сред 70 търговци в световен мащаб.
Всеки чифт е ръчна изработка, което гарантира изключително високото качество. Камъните „Сваровски” и луксозните опаковки допълват абсолютната стойността на творението във форма на обувка.
През 70-те години, с помощта на братята си Марко и Ренцо Ренци, Джани прави революционна промяна като измества фокуса на семейната компанията за детски обувки към създаването на луксозни дамски аксесоари.
Малко след това дизайнът на Gianmarco Lorenzi става символ на елегантност, стил и качество. Самият той наблюдава процеса на проектиране от началото до края – съсредоточава се както над естетическите аспекти, така и над формата и удобството на
всяка обувка.
”Този, който работи с ръцете си е работник. Този, който работи с ръцете и главата си е занаятчия. А този, който работи с ръцете, главата и сърцето си е артист”, казва Джани Ренци.
Лимитираната серия Black Label вече се предлага и в България.