Футболната звезда Дейвид Бекъм ще лансира собствена колекция мъжко бельо до края на годината, заедно с новия си мъжки аромат "Homme by David Beckham", съобщи Contactmusic.

Той сподели, че вдъхновението му е дошло, след като се снима за четвърта поредна година в рекламната кампания на легендарната италианска марка "Emporio Armani", съобщава inews.bg

"От доста време имам идеята да направя колекция бельо. Поривът да създам нещо свое наистина дойде като резултат от партньорството ми с Армани."

Единственото, за което Дейвид е притеснен обаче, е че майка му може да не остане много впечатлена от рекламните кампании.

"С екипа ми прекарахме много време в обсъждане на кройките, материите и стила, за да сме сигурни, че продуктът ще изглежда и ще се усеща по най-добрия начин и съм изключително горд от крайния резултат.

Нямам търпение да покажа колекцията на хората, макар че не съм много сигурен, че майка ми ще бъде много щастлива да ме види отново по бельо на билборд."

Макар че плановете на Дейвид все още са насочени към първата му любов - футбола, той постепенно започва да отделя повече внимание на бизнеса си в модата и козметиката.

Явно вижда себе си не само като петия най-печеливш спортист в света или 35-та най-влиятелна личност (според Forbes), а и като дизайнер, защото партньорът му в това начинание е Саймън Фулър, който направи успешен модния бизнес на Виктория.

Пред вестник Telegraph самият Фулър сподели, че с Дейвид имат амбициозни идеи. "През следващите 10 години ще видите как Дейвид ще бъде разпознаван не само като култова спортна фигура, но и като важен предприемач".