GLOBUL организира поредица от празнични събития, чрез които изненада и зарадва аудиторията по повод Коледа и Нова година.
Те се проведоха в големите търговски центрове в София и Пловдив през месец декември. Всички присъстващи на празненствата можеха да се забавляват с танци на живо и да получат подаръци от GLOBUL.
Сюжетът на празничните събития беше вдъхновен от новата рекламна кампания на оператора – „Улови магията на Коледа”, създадена с ексклузивното участие на поп звездата Марая Кери. Център на събитията беше огромна кутия за подаръци, пълна с награди, която се отваряше в определен час от деня.
По време на импровизираните празненства, имаше оригинални коледни танци, които заедно с подаръците, създадоха приятни емоции и празнично настроение за зрителите. Целта на компанията, с тези своеобразни кратки празненства, беше да зарадва и поднесе по уникален начин празнични поздравления към клиентите си.
Празничните събития стартираха на 6-ти декември в търговски център The Mall в София и продължиха на 8-ми и 9-ти декември в мол „Сердика Център” и в City Center Sofia. На 14-ти декември GLOBUL отново организира спонтанно събитие в The Mall, на 17-ти декември – в търговски център Mall of Plovdiv, на 23-ти декември в „Зеления коледен град”, намиращ се в градинката на Народния театър. Последното събитие е планувано за днес, 28-ми декември, в мол „Сердика Център”.