Автор
Woman.bg

Бутик на колела: Новата шопинг мания в Америка

Модата може да попадне на улицата по различни начини.

Обикновено тя е за хора с отличен вкус, които знаят как да адаптират горещите тенденции от модния подиум към ритъма на живот на градския човек. Най-новата хрумка за такива хора са ретро бусовете, в които всеки може да открие стилни вещи на достъпни цени. Днес ще ви разкажем малко повече за този оригинален начин за пазаруване, който набира все по-голяма популярност в Америка.

В страната, в която практически е възможно да си купите каквото пожелаете 24 часа в денонощието, е нужно да положите доста усилия, за да привлечете вниманието на разглезения купувач. Трябва да продавате стоката си по интересен начин. В ерата на хипермаркетите и огромните молове, по улиците на САЩ се появиха симпатични ретро бусове, пълни с дизайнерски дрехи.

Идеята хрумна на нюйоркската дизайнерка Джо Уолфър. Тя забелязва, че в Америка има доста млади дизайнери, чиято работа не получава гласност. Затова тя решава да покаже творбите на новото поколение в различна светлина. Тя си купува стар бус помощта на лек тунинг го превърна в симпатичен бутик на колела, нарича идеята си The Styleliner. Така импровизираният бутик привлича вниманието на дамите по улицата, а вътре всяка от тях може да си купи уникални стоки. В бутика на колела на Styleliner могат да влязат едновременно не повече от пет човека. Това обаче не пречи на Джо, защото тя продава своите уникални украшения, стоки от кожи и винтидж шалове не само в родния си Ню Йорк, но и по цялото Източно крайбрежие.

Бутикът на колела на Джо Уолфър определено не е изолиран случай. В постоянен шопинг тур из САЩ се намират бусовета на Fashion Truck, Haberdash Vintage (най-често в Бостън), Bootleg (Остин), JD Luxe (Лос Анджелес) и много други. Този тип бутици ъпдейтват непрекъснато профилите си в Twitter, така че клиентите им винаги са в крак с местонахождението им.

Неотдавна известната марка Urban Outfitters също се сдоби със свой бутик на колела, което за пореден път затвърди нарастващата тенденция.

Бутиците на колела са изключително иновативен начин за реклама, но доколко са подходящи за продължителна употреба, остава спорен въпрос.