На 12-ти септември в бутик за часовници Giulian на изискано събитие бе представена нова изключителна колекция часовници на Longines - The Saint-Imier.
Специален гост беше новото лице на Longines и най-добрият български тенисист – Григор Димитров. Той бе придружен от глобалните представители на марката - Juan-Carlos Capelli – вице президент и директор на международния маркетинг отдел и Stephanie Jeanneret – регионален търговски мениджър.
Григор предизвика огромен интерес сред гостите, раздаде десетки автографи и се снима с всеки желаещ, беше усмихнат и търпелив към всички фенове. На кратка пресконференция ВИП гости, представители на медиите и любители на луксозната марка научиха повече за Longines, основана през 1832 год. в St. Imier, Швейцария. Часовникарската експертност от 180 години се отразява в силната отдаденост на марката към традицията, елегантността и спорта. Longines има голям опит като официален партньор на световни шампионати и като партньор на международни спортни федерации. Марката, чиято емблема е крилат пясъчен часовник, е представена в повече от 130 страни по света.
Longines е изградила силна връзка с Saint-Imier. Швейцарското градче е свидетел на развитието на единствената часовникарска компания, запазила своя дом от самото си създаване.
Днес с премиерата на новата колекция Longines отдава почит на 180 години опит в изкуството да произвежда часовници. Изключителната колекцията The Longines Saint-Imier символизира наследството и традициите на марката. Формата на корпуса е вдъхновена от модел създаден през 1954 година, тя допринася за финия баланс между класически и съвременен дизайн. Всички часовници в колекцията са със сложни автоматични механизми, на които човек може да се възхити през прозрачен сапфирен заден капак на часовника.