10-годишният Ромео е новото лице на пролетно-лятната колекция на Burberry.

Фотосесията е заснета от фотографа Марио Тестино и съчетава елементи от Burberry Prorsum, Burberry London и Burberry Brit. Фокусът обаче пада върху запазения модел тренч и връхните облекла.

Това съвсем не са единствените кадри от тази кампания. Дизайнерите обаче не издават все още какви ще бъдат те. Единственото, което казват, е да очакваме много въображение, съчетано с елегантна мода.



За заснетата фотосесия с малкия Ромео, креативният директор на известния бранд Кристофър Бейли споделя:

"Новата колекция блести от енергията на новите и стари членове от семейството на Burberry. Толкова много се забавлявахме, Ромео влезе наистина добре в ролята си. Мисля, че успяхме да пресъздадем истинския дух на колекцията”.