Всеки е виждал или e чувал за Ким Кардашиян. Някои я свързват със скандалното порно видео, което излезе през 2007 или с реалити шоуто "Keeping up with the Kardashians ", в което участва и цялото й семейство, а други с едно от най-известните й гаджета досега - Кание Уест.
Но има и такива, които просто са я виждали по корици на списания и приемат, че тя е знаменитост без да знаят как, защо, с какво се е превърнала в такава. Ние ще ви разкажем малко повече за името Кардашиян и как по-специално Ким Кардашиян е инвестирала в него време, инициатива и бизнес нюх.
Приятелствата, които създаваме, дори да не са за цял живот, както би ни се искало, и връзките, които идват с тях и затвърждаваме във времето ни помагат рано или късно.
Така се случва с Ким и най-близката й приятелка Парис Хилтън. Разликата между тях е, че Ким винаги е имала маркетингово виждане за себе си. Тя изплува от всяка раздяла в личния си живот с добри връзки в елитните среди. Името й се разпознава и започва да работи за нея. Тя е дизайнер на собствена модна линия, автор и актриса в реалити режисирано от собствената й майка.
Недоброжелателни слухове твърдят, че Крис Дженър (майката на Ким) е пуснала неприличното видеото, което им спечели рекордни приходи и публичност. Реалити звездата никога не е потвърждавала слуха. Винаги е говорела за семейни ценности, доверие и че излъчването на видеото е удар по семейството и честта й.
Сред най-успешните бизнес решения на семейство Кардашиян е именно излъчването на реалитито „Keeping up with the Kardashians“. Освен любопитните за всеки дейности от ежедневието на известните личности, там Ким гради стабилния си образ на загрижена и любяща сестра. Показва се като предприемач, който иска да успее и влага цялото си време в публични изяви, за да популяризира себе си.
Макар тя и сестрите й да създават линия бижута, парфюми, дрехи и да издават книги, нито едно от тези начинания не би било успешно, ако Ким не привличаше интереса върху себе си. В много от сериите на реалитито личният живот на сестрите й заема централно място, но за зрителите Ким е интересният персонаж. Привлекателна с ангажираността си за развитието на семейния бизнес, тя е работещото момиче, което винаги изглежда прелестно. Тя осъзнава как публичността й ще стимулира всяко тяхно бизнес начинание за това и реалитито продължава в цели седем сезона, а на екран се появяват още „Kourtney and Khloe` take Miami“ и „Kourtney and Kim take New York“.
Без значение начинът, по който става известна, то ние от Woman.bg, определено сме фенове на приноса й за привличане на внимание върху информираността за СПИН, прекратяването на бедността, подпомагането на жените и повишаване на тяхната трудова заетост. Известната дама даде голяма част от дрехите и обувките си да се продават на търг, за да подпомогне фондация „Dream“, грижеща се за болните хора.
Можете да я видите и във видео на кампанията „Жертване на дигиталния живот“ по случай световния ден за борбата със СПИН. Там тя и други известни личности като Алиша Кийс, Дженифър Хъдсън, Илайджа Ууд са показани, лежащи в ковчег.