Бионсе, която стартира световното си турне „Mrs. Carter Show World Tour” на 15 април, ще се появи в рекламните клипове и принт кампаниите, облечена в модели от лятната колекция на H&M.

Билбордовете представят "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M” с идеята, че всички жени могат да бъдат такива, каквито пожелаят: силни, уязвими, чувствени, грижовни, забавни, флиртуващи. Моделите ще бъдат налични в магазините на H&M по света, както и онлайн, от началото на месец май.

„Винаги съм харесвала фокуса на H&M върху забавната и достъпна мода. Допадна ми и концепцията, която осъществихме заедно – да изследваме различните емоции на жената, представени от четирите елемента – огън, вода, земя и вятър. Заснемането на кампанията беше приказно, бяхме на красив тропически остров. Сякаш снимахме филм, а не реклама”, сподели Бионсе.

„Лятната кампания на H&M с участието на Бионсе представлява една фантазия, изпълнена с блясък, драма и усещане за истински рай. Беше страхотно да я наблюдаваме как по време на снимките кара всичко да изглежда лесно, направено без усилие – качество, което я превръща в идол за жените по света. Кампанията е същността на Бионсе, както и същността на H&M за това лято”, заяви Доналд Шнайдер, креативен директор в H&M.

„В кампанията Бионсе носи ключови модели от H&M, от които ще имате нужда през слънчевите дни това лято,” каза Ан-Софи Йохансон, главен дизайнер в H&M. „Виждаме перфектната прилепнала рокля, както и по-ефирен модел, придаващ увереност. И разбира се, ще открием различни модели бански, сред които се открояват тези с ресни. Това, което ги прави наистина специални, е, че самата Бионсе е дала своя принос към дизайна им, така че те да предадат нейния личен стил.”

В лятната кампания присъстват бански и плажни облекла, както и пъстри модели от колекцията H&M for Water за тази година. 25% от продажбите на H&M for Water ще бъдат дарени на фондацията WaterAid. От 2002 г. съвместната инициатива на H&M и WaterAid е набрала средства на стойност £2,650,000.

Снимките от кампанията бяха заснети в Насау, Бахамските острови, от фотографа Инес ван Ламсверде и Винууд Матадин, а рекламният клип бе режисиран от Йонас Акерлунд. Във видеото е включена и новата песен на Бионсе - Standing On The Sun, чиято световна премиера предстои в началото на май.