Младата изпълнителка бе избрана за посланик на модните идеи и творения на спортния бранд Superga за сезон Пролет-Лято 2013.
Гласовитото миньонче измести Алекса Чънг и зае нейния пиедестал на върха на марката за кецове, който британският модел ревниво пазеше цели 2 години.
Рита признава, че била приятно „потресена“ от предложението на Superga - „Това е невероятно. Развълнувана съм. Обичам този бранд. Те знаят, че обикновено нося кецове на сцената. Страхотно е, че ставам част от компанията“.
Певицата споделя още, че първоначално се замислила за това как ще оправдае очакванията на феновете на Superga, които толкова харесват бившето лице на марката Алекса Чънг.
„Разглеждах снимки на Алекса и си мислех - „Тя изглежда страхотно, а ако аз не мога да съм толкова готина като нея?“, но моята визия е коренно различна от нейната. Екипът се е съсредоточил върху това какъв е моят стил“, с облекчение констатира родената в Косово чаровница.
Говорител на италианския бранд твърди, че са избрали Ора за ново рекламно лице, заради умението ѝ „да разтърсва модния свят с нейния уличен, но в същото време луксозен почерк в стила“.
Независимо от студа навън и нашите кецове нетърпеливо ни чакат на вратата. Скоро, много скоро ще ги разходим подобаващо.