Дори и участието на звезди да не помага директно да се повишат продажбите на един продукт, то най-малкото го прави по-запомнящ се, което повишава репутацията на марката и рано или късно се превръща в пари. Още по-ефективна е стратегията, когато звездата е лице на марката.
Автомобилните марки активно използват известни личности за продажба на своите коли, като изборът на персонаж се определя от тези качества, върху които маркетолозите смятат да акцентират.
Жените и колите
Женските образи в рекламата се смятат за най-ефектни и ефективни. Те привличат вниманието на мъжете и на жените, които винаги искат „същото като нейното“.
Нека видим няколко известни личности, които ни карат да купуваме автомобили:
Виктория Бекъм и Range Rover
Виктория от Spice Girls се прости с кариерата си на певица и, омъжвайки се за футболиста Дейвид Бекъм, с майсторство се хвърли в модната индустрия.
Британският ѝ произход убеди ръководството на Land Rover да я покани за креативен директор на дизайна на марката Range Rover. Предложението бе обявено в хода на презентацията на най-компактния кросоувър на линията Evoque. По-късно Виктория представи специалната серия Evoque, чийто дизайн не разработен под нейно ръководство.
Директорът по дизайна на Land Rover и Range Rover Джери Макговън коментира избора така: „ Виктория Бекъм е талантлива британска модна дизайнерка. Тя отлично разбира от мода и тенденции, както и от луксозни продукти. Виктория е фен на Range Rover и кара автомобили от тази марка в продължение на много години ".
Вижте още звездни дами в реклами на коли ето ТУК!