Рекламната кампанията на Tommy Hilfiger за сезон Есен 2013 ни настанява на университетските скамейки, застъпвайки типичната колежанска мода, по-известна като Preppy стил.

Фотосесията е заснета от Крейг МакДийн, а неин стилист е Карл Темплър. Целта на творците била да пресъздадат каталог със снимки, излезли сякаш от семеен албум.

Четете още: Сексът вдига успеха в университета

Говорител на марката твърди, че целият процес по заснемане на колекцията бил вълнуващ.

„Няма по-добро място от университетския интериор за снимки, целящи да актуализират подготовката за новата учебна година.“

Четете още: Как да променя мисленето си за да си взема последния изпит?

Tommy Hilfiger залагат на британското модно влияние на богатите колежани.

Новата колекция на Tommy Hilfiger за идната есен носи редица интересни стереотипи, представени с акценти като „Отличник“ (A-Student),"Книжен червей" (Bookworm), "Après Dude", "Социален председател" или "All American".

Тези символи са създадени от Lisa Birnbach, автор на"Официалният Preppy дневник ", чиято цел е да наложи аристократичния етикет сред съвременната младеж по достъпен, модерен, стилен и забавен начин.

Четете още: Мислиш грешно, затова блокираш!

Впечатляващ брой модели били ангажирани за заснемането на рекламната кампания – Жаклин Яблонски, Бернард Фукет, Клои Блекшир, Артур Кулков и др.