Във Victoria’s Secret знаят как да прави шоу. За да покажат новата си колекция бельо те събират красиви жени и най-популярните изпълнители в света за едночасово шоу, което излъчват в 180 държави. Каква по-добра реклама?
Първото шоу е проведено преди 18 години и е било доста по-скромно. Имало е бюджет от едва 120 000 долара. Състояло се е през август 1995 година в Хотел Плаза в Ню Йорк.
Днес шоуто на марката е най-голямото от този тип. В него има 6 теми, 36 модела, 69 тоалета. По подиума през годините сме виждали Хайди Клум, Адриана Лима и Тайра Банк.
Няма друго шоу, което за един час да е концентрирано над една марка! През 2013 година за него са наети 26 топ гримьори, 22 фризьори и 8 маникюристи.
Всяка година се представя и един ултраскъп модел на сутиен със скъпоценни камъни, който наричат „сутиенът-фантазия“. Топ модели като Кара Делевин може да получат 100 000 долара само за това участие.
Вижте кои са били най-скъпите ревюта на марката през годините:
10. Шоуто през 2000 г. в Кан: 9 – 10 млн. долара
Това е първото шоу, което се е предавало пряко в интернет. Сутиенът-фантазия струва 15 млн. долара. Той е от червен сатен и рубини, създаден специално за Жизел Бюндхен.
Това е най-скъпият сутиен до днес представен на събитието.
Вижте останалите скъпи ревюта на Victoria's Secret ето ТУК!!!
)