Излиза, че да пуснеш албум в продажба без преса, тайно и внезапно, е също толкова ефективно, колкото и да похарчиш милиони долари за маркетинг. Това показва Бионсе с последния си албум Visual, който се изкачва стремглаво в класациите, макар че не е имал промоция и рекламна кампания.
Неочакваният коледен подарък бе пуснат за продажба в четвъртък. За малко повече от един ден бяха продадени повече от 430 000 копия. За сравнение Prism на Кейти Пери беше продаден в 286 000 копия за една седмица.
Четете още: Бионсе направо избухна!
Visual се смята за един от най-добре продаващите се албуми на индивидуални изпълнителки от албума Red на Тейлър Суифт насам, който през 2012г. беше продаден в 1,2 милиона копия.
Списание "Билборд" ще спре да следи как вървят продажбите на Бионсе утре, което й дава страхотен шанс да удари 600 000 продадени копия. Ако тя успее да достигне тези висоти, това ще бъде най-добър дебют за седмицата и най-големи продажби за една седмица в цялата кариера на певицата.
Четете още: Познайте марката: Червените обувки на Бионсе
"Не исках да издавам музиката си по начина, по който съм го правила преди. Писна ми от това. Смятам, че мога да говоря директно на феновете си. Не исках никой да съобщава кога ще излезе албумът. Исках да излезе, когато е готов от мен за моите фенове", казва Бионсе.
Билетите за турнето на певицата вече се продават онлайн.
Източник: БГНЕС