Вярно е, че в повечето случаи звездите (и най-вече техните мениджъри) имат контрол над фотосесиите и кориците на списанията, на които се появяват, но не рядко оставят нещата в ръцете на редактори, заслужили доверието с това, че работят за голямо име в издателския бранш.
Като определяме следващите корици на модни списания като пълен провал, не визираме само зле приложения Фотошоп. Корекцията на цветовете е техника стара почти колкото самата фотография, но има „професионалисти“, които си нямат и идея, че смисълът от поправяне на цветовете на една снимка няма за цел загрозяването ѝ, а напротив.
Ето как известни модни корици се превърнаха в несполучлив цирков номер на фотошопа и цветовата корекция.
Сара Джескиа Паркър за китайското издание на Harper’s Bazaar
Мартенската корица на списанието за 2013 година представя една почти неузнаваема Сара Джесика Паркър. Снимката на актрисата е толкова силно коригирана, че прилича повече на рисунка, отколкото на фотография.
Джанет Джексън за списание W
Джанет ще запомни октомври месец на 2006 година като най-несполучливия по отношение на позирането ѝ за корица на списание. Всичко, което е могло да се обърка с тази снимка се е объркало! Вдървена поза, прекалено много грим, зле изпипан образ като цяло. На корицата Джанет Джексън изглежда странно, а не секси.
Дженифър Лопес на корицата на People
Красивата и талантлива Дженифър рядко изглежда зле на корици на списания, но конкретният случаят с People е изключение. Позата, прическата, изражението – всичко говори за лош избор на снимка, оказала се достойна в нечии очи да бъде поставена на корица.
Кристен Стюарт за списание Glamour
Актрисата се появи на корицата на ноемврийския броя на Glamour през 2011-та в странна поза и с толкова "прецизен" фотошоп, който ако не друго, поне е успял да я остави без половин ръка.
Парис Хилтън за списание Vanity Fair
Идеята на корицата на януарския брой на списанието (2012) е била да представи Парис в ролята на образец за „Холивудски разкош“, но след щателна обработка с фотошоп и цветови корекции наследницата Хилтън изглежда повече като брилянтна изработка на восъчна фигура от музея „Мадам Тюсо“.