Марката за производство на луксозни детски колички Bugaboo предизвика огромен скандал с последната си рекламна кампания, в която холандаския модел Имре Стиекема е снимана да тича, докато разхожда 2-годишната си дъщеричка.
Снимките веднага предивзикаха огромен световен отзвук, като потребители в социалните мрежи написаха, че това, което се показва е нереалистично: "Абсолютно нелепа снимка. Никой не тича по този начин. Дори и най-слабите майки, които познавам не могат да отслабнат толкова бързо след раждането!". Мнозина бяха категорични, че фотосите са скандални, защото създават илюзията, че в количката има много малко детенце.
Миранда Кер и малкия Флин стилни и щастливи в Дисниленд
В същото време обаче, след рекламната кампания последваха и положителни коментари, които защитиха правото на жените да искат да имат перфектни тела, дори веднага след като са се сдобили с наследник: "Дами, нека да спрем да бъдем лицемерни и да оценим една жена, която е тренирала много, за да постигне тази фигура!".
Официалното съобщение на компания Bugaboo по темата след скандала пък гласи: "Ние искаме да вдъхновим майките и татковците по света да бъдат активни и да водят здравословен начин на живот!". Рекламната кампания пък беше отразена в модната библия на Холандия - Vogue с материал в няколко страници.