Карол Лим и Умберто Леон от модна къща KENZO и H&M са готови със своята дизайнерска колекция, която ще бъде разпространена на международния пазар през ноември месец. До тогава има толкова много време, а ние не можем да чакаме толкова дълго, за да ви представим моделите, които ще бъдат позиционирани в повече от 250 бутици H&M по света.
За представянето на колекцията, KENZO и H&M заложиха на космополитна визия, вдъхновена от еклектичния стил на модната серия. Сред рекламните лица са DJ Джулиана Хъкстейбъл, писателката Ейми Салл, фотографът Юнгджун Коо и гримьорът Исамая Френч.
“Всички те са вдъхновяващи личности. Възхищаваме им се. Всеки един от тях допринася към развитието на съвременно творчество, като същевременно с това го обогатявам със своите индивидуални стилове и естетически вкусове”, споделя Леон.
Що се отнася до самата колекция, тя е съвкупност от характерните за марката елементи, обогатени с нововъведения в стила KENZO.
“Идеята бе да представим колекция, която да олицетворява еволюцията на KENZO през годините – от началото с Кендзо Такада, основател на едноименната къща, до наши дни с нас”, допълва Леон.
“Колекцията е повод да отворим диалог за това как модата се развива във времето”, заключва той.