Автор
Woman.bg

Как да направим деня си по-свеж и динамичен?

Признаваме си, ние от Woman.bg винаги сме добре заредени с дъвки и бонбони, които ни помагат работният ден да мине по-леко и свежо. Най-често прибягваме към тях, след като сме изпили сутрешното си кафе или след обяд. Или пък просто, когато ни се прииска нещо сладко и освежаващо.

Следва второ признание – сериозно изкушени сме от дъвките и бонбони Halls, които тъкмо влизат на пазара. Марката е съвсем нова за България и е собственост на водещия производител за леки закуски „Монделийз“. Главната цел на компанията е да затвърди позицията си на водещ производител на дъвки и бонбони в световен мащаб. И е въпрос на време да успеят, тъй като освежаващите продукти Halls имат уникален вкус и ако очаквате приятни изненади – това са дъвките и бонбоните, които трябва да опитате. Освен това имат и атрактивен дизайн, а момичетата от нашия екип държим на красивото и различното.



Не можем да пропуснем и усещането за свежест, което е дълготрайно и наситено, неслучайно мотото на марката е „Грабни свежестта!“. Бонбоните, които вече се предлагат в България, са с два интензивни вкуса – с аромат на мента (Coolwave, Extra strong) и с аромат на лайм и горски плодове.

А сега само затворете очи и си представете: освежаващо драже с твърда обвивка и вкусна, прохладна и освежаваща сърцевина от кристали. Магия! Дъвките Halls в България ще се предлагат в четири вкуса – два с аромат на мента и два с плодов аромат (диня и мандарина).



А как започва всичко? Още през далечната 1893 г. във Великобритания братята Хол създават марката, която днес е любим производител на освежаващи продукти в световен мащаб. Главната цел на бранда: Да „грабнете свежестта“, която ще ви помогне да бъдете по-продуктивни и да се слеете с динамиката на деня.

(в материала има продуктово позициониране)