Отговорността за грижата и отглеждането на домашен любимец се гради още от ранна възраст и само чрез нея могат да се гарантират пълноценни взаимоотношения с животинчето, както и неговото правилно възпитание. Разбирайки това, Purina създава образователната кампания „Училище на четири лапи“, която включва серия от забавни видеа, обучителна програма за учители и родители, открити уроци в училища, интерактивни книжки и пр.
Като посланик се присъединява и Виктория Терзийска от Маргаритка, майка и горд и отговорен собственик на кучето Захари. Певицата се впуска в различни приключения заедно с анимационните Макс и Луна, за да даде ценни съвети какво е добре да правим, когато отглеждаме домашен любимец.
Образователната програма цели имено, чрез игровия елемент да научи малките как пълноценно да се грижат за домашните любимци. Достъпни за всички са 17-те YouTube мини серии, които залагат на лесния за възприемане видео формат и разкриват пред децата как мислят животните и от какво имат нужда, за да се чувстват добре. Те засягат специфичните грижи и характерни особености на котките и кучетата, как е редно да реагираме в различни ситуации и дори темата за почистването по време на разходка.
Ключово е и участието на Вики Терзийска, която дава ценни съвети и насоки, споделяйки личния опит на своето семейство. Освен в създаването на видеата, тя се включва и в специален образователен уебинар във Фейсбук, в който заедно с професионалният треньор на домашни любимци Асен Аролски отговарят и на живо на въпросите на родителите за правилното отглеждане и за това как да направим кучето или котето си истински щастливи.
Физическото проявление на кампанията е училищната програма на „Нестле за по-здрави деца“, която достига до 125 училища в цялата страната. Един от 6-те открити уроци за децата е посветен именно на грижата за домашните любимци, с цел да развие у тях отговорност, търпение и уважение към нуждите на животното. В същото време, на специално разработена онлайн платформа родители, учители и директори могат да заявят включване на своето училище в кампанията и по този начин да разширят нейния обхват.
„Кампанията е част от глобалния ангажимент на Purina за отговорно отглеждане на домашни любимци, насочено към децата. Отговорността се изразява по много начини, но най-вече е израз на нашата любов към четириногите членове на семейството. Важно е да ги разбираме, за да можем заедно да споделяме хубавите моменти както у дома, така и на разходка. Децата, като бъдещите собственици на домашните любимци, трябва от рано да осъзнаят отговорността си към тях“, сподели Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Purina България.