Автор
Woman.bg

Истории на успеха от „Долината на Елена“ - любимто Glenfiddich с нова визия

Ако правиш нещо 100 години, предполага се, че си станал ужасно добър. Ако го правиш обаче вече 109... е за теб няма граници в бизнеса. Горе-долу така звучи историята на най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски Glenfiddich.

И понеже преимущество на най-добрите е да се променят, за да стават още по-добри, буквално преди дни от екипа на Glenfiddich показаха новата си визия пред специални гости и приятели на марката. Представянето на новата десета официална бутилка на Glenfiddich прие формата на пътешествие във времето, вдъхновено от динамичната история на бранда.
Събитието се състоя в столичния Music Jam club и ознаменува не само пускането на новата визия на пазара, но и 110 години от появяването на първата бутилка Glenfiddich през 1909-та.


В чест на тържествения повод Music Jam бе преобразен в машина на времето. Гостите имаха възможността да се потопят изцяло в атмосферата на емблематични за историята на Glenfiddich епохи от развитието на марката - да надникнат зад завесите и да разберат детайли около създаването на самата напитка, както и експозиция, проследяваща иновативния дизайн на бутилките от различните години.

Четири тематични бара, илюстриращи ключови времеви отрязъци от историята на марката, поведоха посетителите в едно незабравимо пътешествие:
автентични мебели и декор от началото на 20 век, разливащия се ритъм на суинг и превъзходния вкус на коктейл Rob Roy (несъмненият фаворит на изисканото общество по онова време) напомняха за 1909 година - само 22 години след като Уилям Грант впрегнал силите на цялото си семейство, за да създаде семейната си дестилерия и да започне работа по създаването на „най-добрата глътка в Долината“.

Бляскавата магия на 50-те и 60-те години, опияняващият Rusty Nail коктейл и вдъхновяващата история на Санди Гордън, правнук на Уилиям Грант и човекът, запознал през 1963г Америка със сингъл малц уискито. Това са времената, в които бутилката се превръща в неизменна част от магията на бранда - тогава се появява революционния триъгълен дизайн на Glenfiddich - дело на един от най-влиятелните дизайнери на 20-ти век Ханс Шлегер.


С лекота пътешествениците се озоваха в бара, пресъздаващ периода 1970-1990 г., пийваха емблематичен за този период коктейла Godfather, любим на актьора Марлон Брандо. В бутилките от 70-90-те години се формират основни характеристики на емблематичната Гленфидих визия: въвеждането символа на Елена, първия „златист етикет “(от който произлиза вече всеки следващ етикет на Гленфидих, въвеждането на годините на етикета.


Милениумът бе последната спирка - старателно добавяните през десетилетията елементи, като триъгълната бутилка, етикетът, наподобяващ герб и разбира се, гордият елен говореха за дългия и успешен път на най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света.
Под притихналите светлини, на сцената се появи Владо Карамазов – дългогодишен приятел на Glenfiddich в България, който посрещна гостите в настоящето и представи новата визия на марката, с която ще посрещнем бъдещето.
Новата бутилка запазва духа на марката и за първи път в 110-годишната история на бутилиране представя емблематичен елемент, олицетворяващ родното място на Glenfiddich - именно долината, на която е кръстена марката – „Долината на Елена“ .














(в материала има продуктово позициониране)