Ким Джоунс успя да промени изцяло колекциите на Dior Men само за 18 месеца с помощта на международен екип от артисти и художници. Всъщност, най-използваният прийом в работата на Джоунс е умението му да комбинира луксозното с обикновеното, висшата мода с уличната култура. Това е толкова неразделна част от неговия проект за мъже Dior, че Джоунс отхвърля различията между тези категории, вярвайки, че те са старомодни и без значение.
Резултатите от продажбите потвърждават успеха на марката, а колекцията, представена от Джоунс в Маями Бийч на 3 декември, със сигурност ще ги оживи още повече. Сред звездните гости, които първи се насладиха на изумителното ревю бяха Григор Димитров и Нина Добрев, както и Дейвид Бекъм, Рики Мартин, Ким Кардашиян, Бела Хадид и много други известни личности.
Но нека започнем отначало - с колаборацията между Джоунс и Шон Стуси, който преосмисли логото на френската модна къща.
Шоуто бе открито със страхотен пример на това сътрудничество: модел, облечен в ярък пуловер от кашмир над класическа риза, който бе комбиниран с торбести шорти и барета във френски стил. Друга пресечена точка между луксозното и обикновеното се появи под формата на маратонки Air Jordan, произведени в италианските фабрики, използвайки същата кожа, както за чантите на френската къща, и с логото на Dior Oblique. Air Jordan е едно от нещата, които дизайнерът колекционира; той има над 40 чифта. Известните маратонки бяха само началото на смесването на стрийт-културата и шика в колекцията. Ризите в класическия стил Stüssy, внимателно украсени с мъниста, бяха друг нагледен пример. За създаването на един от моделите за били необходими 2600 часа.
По-традиционните аспекти на мъжкото облекло бяха представени под формата на артикули от кашмир и интерпретации на тема двуреден костюм - един от най-продаваните от марката. Змийски принт се появи в колекцията върху кожени шорти и ризи, а якетата с метален блясък също се превърнаха в акцент.
За сравнително кратко време в Dior, Джоунс успешно разработи напълно нов стил за по-младото поколение. Тази колекция отново бе обърната към модерния потребител, който предпочита както безвремието и класиката, така и новите тенденции.