Херцогинята на Кеймбридж е кралица в умението си да събере личните си вещи в клъч. Колекцията ѝ от дамски малки чанти, в която има модели във всякакви цветове и форми, се превърна в истинска отличителна черта на стила ѝ.
Но в своите ежедневни образи, за които ѝ помага личната стилистка Джини Чадуик-Хили, Кейт все повече прилича на младата кралица Елизабет. И наистина имат много общо - например любовта към подобни аксесоари. Истинската визитна картичка на Мидълтън са елегантните, малки чанти с къса горна дръжка. Същият стил е предпочитан от кралицата на Великобритания повече от 50 години (от 1968 година). И ако Елизабет остава вярна на един производител - британската марка Launer London - Кейт е склонна да експериментира.
Сред нейните фаворити е марката Aspinal of London. Любимият модел на Кейт Мидълтън в линията се казва Midi Mayfair.
Херцогинята също харесва модела елегантната чанта Mini Seaton на Mulberry с горна дръжка и златни детайли.
Понякога любимката на Великобритания си позволява и нещо по-елитарно, но остава отново вярна на родината си, избирайки аксесоари на Alexander McQueen. Ако иксате да имате същата чанта като Кейт, обърнете внимание на модела Wicca.
И тъй като нищо човешко не е чуждо и на Мидълтън, в гардероба ѝ има място за розовия модел Sicily на Dolce & Gabbana и богатия винен нюанс на „бебето“ Chanel. Както самата Коко Шанел веднъж каза: „Модата минава, стилът остава“, чантите на Кейт са образец за качествена мода, която има своята стойност. Пример за това е честотата, с която херцогинята носи своите аксесоари (най-често тя “върти” Aspinal of London и Cnanel).
Както винаги, в гардероба на Кейт и по отношение на чантите има баланнс и дипломация. Чантите ѝ Dolce & Gabbana и McQueen може да струват над 1000 паунда, но моделите на Manu Atelier и Aspinal се продават на дребно за по-малко от £ 400. Тук е моментът да кажем, че за всеки инвестиционната кошница и покупателна способност са различни, но Кейт е наясно, че нейната публична мода трябва да включва елемент на достъпност. Чантите на Кейт идват с отговорното послание: „Купувайте по-малко, избирайте повече и носете по-дълго.“