Автор
Пепа Попова - Пепита

Красота и мода насред пшеницата:Тина Кунаки и Изабел Аджани на ревюто на Jacquemus

Тази година модните седмици преминават по различен начин – онлайн, без обичайните спектакли и ревюта, без тълпите от модни блогъри, журналисти и фенове. Малко са дизайнерите, които решиха да се срещнат лице в лице със своите почитатели. С публика, макар и в много ограничен брой, преминаха ревютата на Etro и Dolce & Gabbana. Вчера на пшенично поле близо до Париж, своята круизна колекция за 2021 г. се осмели да представи пред публика и Саймън Порт Жак.
Сред гостите на шоуто, които бяха само 100 човека, бяха приятелите на марката Тина Кунаки и Изабел Аджани.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 
View post on Instagram
 


В привидно безкрайно поле от пшеница, Jacquemus създаде криволичеща бежова пътека, по която модели демонстрираха най-новите предложения на френския моден лейбъл. Колекцията, озаглавена „L’Amour“, включва серия от нежни рокли в неутрални цветове в съчетание с деликатните детайли, така характерни за всички негови летни колекции и любимите на всички модерни момичета мини-чантички.

View post on Instagram
 

В допълнение към класическите и така познати за бранда облекла, най-новата колекция на Jacquemus включва интересни елементи като кроп-топове, блузи с пухени ръкави и много мъниста върху мини рокли и миди-поли. А за тези, които искат нещо по-структурирано и семпло, брандът създаде ризи с копчета, блейзери и поли-молив в приглушена цветова палитра.
Най-новата колекция на любимата ни култовата модна марка - както и нейното представяне - напомня на игривата колекция проле /лято 2020 - „Coup de Soleil“, която дебютира в поле от лавандула върху дълга ярко розова „котешка пътека“.

View post on Instagram
 

Подобно на Coup de Soleil, L'Amour също включва мъжки дрехи в подобни щампи и цветове като част от решението на марката да използва по-устойчиви практики.
Преди година решихме да забавим темпото, като показваме дамски дрехи и мъжки дрехи заедно ...“, дизайнерът сподели в публикация в Instagram своето виждане за развитието на бранда. „Това ни позволява да намалим броя на ревютата, да използваме платове за мъжки и дамски дрехи с грижа към природата и да забавим темпото за моя екип и партньорите ни.“

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 
View post on Instagram
 
View post on Instagram
 
View post on Instagram
 
View post on Instagram