Традиционно, едно от най-очакваните ревюта всеки сезон е това на модна къща Chanel. В тази пандемична ситуация Вирджини Виар и екип не ни разочароваха, а организираха мащабно шоу така, както само те умеят и го посветиха на киното.
Връзката между колекция пролет-лято 2021 на Chanel и киното стана ясна веднага след появата на промото, анонсиращо шоуто. Името на марката беше написано с огромни букви и поставено на хълм точно като добре познатия знак Hollywood в Лос Анджелис. Вирджини Виар веднага отбеляза, че това ще бъде по-скоро история не за киното като цяло, а за актрисите, чийто живот днес не включва само събития и дефилета по червения килим, но и кафе с приятелки, разходки с домашните любимци и още куп други малки, на важни ежедневни занимания.
Именно това видяхме на подиума - гардероб, адаптиран за ежедневието, но в същото време запомнящ се и изключително завладяващ. Естествено, всичко бе „подправено“ с разпознаваемите кодове на Chanel - сака с подчертана линия на раменете в стила на 1980-те, изработени от туид, тесни бодита от стреч трико, украсени с любимите ни вериги, а камелиите естествено цъфтяха върху ярко розови жилетки.
Цялата колекция бе подчинена на общата кинематографична тема, защото светът на киното и Chanel отдавна са свързани помежду си. Например черно-белите принтове върху роклите напомняха черно-бяла лента от времето на Коко Шанел, а тениските с цифрите 5 приличаха на препратка към познатото в миналото отброяване преди прожекцията на филма.
Mежду другото, този спектакъл имаше и още един подтекст - на 1 октомври в Париж се откри мащабна изложба на Chanel, която освен всичко друго, представя костюмите, които марката е създала за големите актриси на 20 век. Една от най-ярките прояви на марката на големия екран е образът на Роми Шнайдер във филма "Бокачо-70". Всъщност Коко Шанел изобразява в този филм себе си и собственото си разбиране за стил. Грейс Кели, Жана Моро и много други също бяха сред щастливките, които носеха тоалетите на марката в ежедневието. В днешно време към тях се присъединиха Кристен Стюарт, Анна Муглалис и Марион Котияр, което доказва едно - поколенията се менят, но естетиката на Chanel остава.