24-годишната дъщеря на Мадона Лурдес Леон стана лице на новата пролетна кампания на Marc Jacobs. Дизайнерът определи избора на модел като нова глава в историята на марката, която свързва миналото и бъдещето му. Тук е мястото да припомним, че Мадона бе муза на Марк Джейкъбс през 2009 г. Именно кралицата на попа бе лице на кампанията на Louis Vuitton, когато Марк беше креативен директор на френската марка.
Марк има дълга история с Мадона и затова беше логично да направим Лурдес лице на кампанията, тъй като тя идеално олицетворява младежкия дух и безкомпромисното чувство за индивидуалност. - се казва в съобщение за пресата.
На снимките Лурдес позира екстравагантно, доказвайки, че умението да провокира е заложено в гените й.
За Лурдес сътрудничеството с Марк Джейкъбс също бележи нов етап в развитието й като модел. Преди това Леон е работила със Stella McCartney, Miu Miu, Gypsy Sport and Converse.