Преди броени дни стана известно, че 39-годишната Бионсе и нейният 51-годишен съпруг Джей Зи са най-новите посланици на известната марка бижута Tiffany & Co. Новата рекламна кампания с участието на двойката не закъсня. Името й "About Love" се оказа доста символично за двойката. Съпрузите, които са женени от 13 години и имат три деца, преминаха през големи трудности в отношенията си преди няколко години: рапърът изневери на жена си – факт, който тя прие много тежко. Любовта им обаче се оказа по-силна и двойката успя да спаси брака.
"Свършихме трудна работа, преминахме през трудни години на терапия. Обичаме се..."- призна музикантът.
„Бионсе и JAY-Z са въплъщение на съвременна любовна история“, казва Александър Арно, изпълнителен вицепрезидент по продуктите и комуникациите в Tiffany & Co. „Като марка, която винаги е била олицетворение на любовта и силата, не бихме могли да изберем по -емблематична двойка, която да представя по-добре ценностите на Tiffany & Co. За нас е чест, че Бионсе и Джей Зи са част от нашето семейство. "
В рекламната кампания Бионсе позира с огърлица с емблематичен жълт диамант. Преди нея само трима души са пробвали този легендарен скъпоценен камък. Одри Хепбърн позира с него на промоционални кадри за филма „Закуска в Тифани“, а Лейди Гага дефилира през 2019 г. на наградите „Оскар“. Този 128-каратов диамант е намерен в Южна Африка преди повече от 140 години. През 1877 г. основателят на Tiffany & Co. Чарлз Луис Тифани го придобива като своя собственост. Оттогава се смята за един от най-разпознаваемите и емблематични скъпоценни камъни.