Автор
Ева Григорова

Направиха Джей Ло на пух и прах: Пусна нова марка алкохол, въпреки че нe пие, а Бен е алкохолик!

Дженифър Лопес се оказа в сконфузна ситуация, след като обяви пускането на пазара на алкохолната си марка Delola.

Актрисата и певица обяви старта на своята компания за напитки, вдъхновена от италианското крайбрежие в сряда, но новината беше посрещната с остра реакция от феновете, които отбелязаха, че самата Джей Ло не пие.

“Все повече и повече осъзнавам колко е важно да се наслаждавам на живота“, каза изпълнителката на "Let’s Get Loud“ във видео в Instagram, рекламиращо напитката.

“Просто исках да създам нещо по-добро – нещо с по-добър вкус, по-добри съставки, нещо, което бих искал да пия с моите приятели и семейство и това е Delola.“ - допълва тя.

View post on Instagram
 

Само минути след като Лопес сподели клипа със своите 240 милиона последователи, разочаровани фенове се втурнаха към секцията за коментари, за да разкритикуват решението на изпълнителката да пусне марка алкохол.

“О, уау. Това е разочароващо“, пише един човек. “Защо не създадеш безалкохолна марка, като се има предвид, че си говорила открито за отрицателните ефекти на алкохола и че самата ти не пиеш? Това е толкова нетипично за теб, искрено съм любопитен защо продаваш алкохол?”.

Друг се съгласи, като написа: “Джей Ло, ти не пиеш. Това е нещо известно и е изтъквано многократно. Искам да кажа... разбирам - парите са си пари, но скъпа, ти не пиеш алкохол.”

Сред безбройните неодобрителни коментари, един от феновете попита защо Лопес избра да пусне марка алкохол, имайки предвид предишните проблеми на съпруга ѝ Бен Афлек с алкохола, които го принудиха да влезе многократно в рехабилитационен център.