Бременната с второто си дете Риана се превърна в посланик на новата мъжка колекция на модна къща Louis Vuitton. Това съобщи творческият директор на линията Фарел Уилямс в Instagram. Фарел публикува снимка, на която позира пред рекламен банер на Louis Vuitton, закачен на стената на Musée d'Orsay в Париж, с изображението на певицата.
Кампанията с Риана отбелязва дебюта на Уилямс като нов творчески директор на марката за мъжко облекло. Уилямс пое поста творчески директор на мъжкото облекло на Louis Vuitton две години след смъртта на неговия предшественик Върджил Абло. Преди назначаването на Фарел дизайнерският екип на марката отговаряше за колекциите.
Музикантът ще дебютира на 20 юни, в деня на откриването на Седмицата на мъжката мода в Париж. С марката Фарел планира да разшири границите на модата, което и прави през последните 20 години като дизайнер на няколко от собствените си марки.
Риана не е просто поредният посланик на марката: тя има тесни връзки с конгломерата LVMH - нейната козметична империя е част от холдинга. Благодарение на продажбите на козметика и облекло под марката Fenty, певицата стана най-младият милиардер в САЩ, натрупал богатството си самостоятелно.
Риана е икона на уличната мода, нейният стил по време на бременност се превърна в истински моден феномен, който беше обсъждан от всички модни издания.