Автор
Весела Георгиева

Модерна работа: Ето за какво трябва да внимавате, ако си запазвате онлайн чадър и шезлонг по родното Черноморие

Система за онлайн резервации работи вече по българското Черноморие. Ако сме вкъщи и искаме да резервираме място на плажа, трябва да изберем плажа и съответните чадър и шезлонг. След това влизаме в системата и директно си резервираме място.

Другият вариант е да отидем на място и по номера на табелите, закачени на всички места, да резервираме. На тях има QR код, който ни показва дали местата са заети, или пък свободни. Заплащането става онлайн през приложението. Целта е оптимизация на процесите за резервиране.

Интернет платформата е разработена в две гледни точки. Едната е за потребителите, а другата - за собствениците на плажовете. Така те ще могат да извършват контрол на запазените места. Допълнително касиерите на плажа също ще помагат на хората, за да не се получава дублиране на резервациите.

Към момента в платформата има въведени над 30 плажа. Очаква се да станат над 50. Новата услугата няма да покачи цената, а дори напротив – би трябвало да я намали.

Предстои да се види как ще работи приложението за запазване на чадъри и шезлонги на плажа, но потребителите трябва да знаят, че при отказ от резервация парите се възстановяват в профила на клиента под формата на кредити, а не като пари в сметката ви, коментират от "Ние, потребителите“.

От организацията акцентират и върху друг важен момент: "Сумата, която сте заплатили, няма да ви бъде върната под формата на пари, а на кредити, които остават във вашия профил за следващи резервации. И нещо много интересно – ако резервацията бъде отменена по решение на приложението или доставчика на услугата, то тогава отново парите не се връщат при вас, а се трансформират в кредити“, посочи експертът. За да си възстановите натрупаните в профила суми, трябва да деактивирате акаунта си."

Потребителите могат да анулират договора за ползване на апликацията по всяко време, като за целта трябва да прекратят регистрацията си. Те обаче следва да имат предвид, че деинсталиране или изтриване на приложението от устройството не води до прекратяване на договора.

В случай че приложението промени общите си условия, то трябва да информира потребителите за това в 7-дневен срок. Ако те не са съгласни с новите правила, могат да не ги приемат и да продължат да го ползват при предишните или да се откажат от договора без тежест за тях.