Автор
Пепа Попова - Пепита

Victoria’s Secret се завръща не с ангели, а с икони (снимки)

Със стратегически ход за промяна на имиджа си гигантът за бельо Victoria’s Secret се завръща с нова рекламна кампания под името The Icon, в която участват легендарните супер модели Наоми Кембъл, Жизел Бюндхен, Адриана Лима и Кандис Суанпол. Към тях се присъединиха още Хейли Бийбър, Емили Ратайковски и Адут Акеч.

View post on Instagram
 

Заснета от фотографа Микаел Янсън, кампанията се появява, след като Victoria's Secret беше критикувана, че не наема over-size и транссексуални модели. Нещо повече, марката беше обвинена в насърчаване на неестествени стандарти за красота, както и в принуждаването на нейните лица, така наречените "ангели", да се придържат към определени физически параметри.

Адриана Лима, която миналата година стана многодетна майка, не се поколеба да застане пред камерата и заяви, че новата колекция на марката "подчертава естествената ви форма и ви кара да се чувствате комфортно и да не се срамувате да бъдете уникален. Всеки има свои собствени начини да изразява емоциите си и себе си - тази уникалност те прави специален", цитира я People.
Снимала съм много кампании за Victoria's Secret в различни етапи от живота си. Да снимаш кампанията Icon на този етап е наистина удовлетворяващо. Това е много голямо послание. За мен това послание е за приемането на жените във всяка култура, форма и етап от живота им. Ето защо съм тук.", добавя Лима.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 


Кампанията The Icon се явява своеобразен предшественик на това, което публиката ще види по време на ревюто на Victoria's Secret – едно преосмисляне на модното шоу, което ще бъде излъчено на 26 септември. Централният елемент на колекцията е новият сутиен Push-Up Demi, който се отличава с технология за повдигане и оформяне, предназначена да подобри естествените форми на жената.

Тук е моментът да припомним, че шоутата на Victoria's Secret бяха отменени на фона на спад в продажбите през 2019 г. Тогава марката беше критикувана, че не кани транссексуални и over-size модели да си сътрудничат, а компанията беше и в центъра на скандал, в който нейни служители заговориха за тормоз на работното място. През последните години Victoria's Secret работи за промяна на политиката, а марката стана доста по-приобщаваща.
Очакваме с нетърпение да видим шоуто в новата му body positive версия.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 
View post on Instagram