Със стратегически ход за промяна на имиджа си гигантът за бельо Victoria’s Secret се завръща с нова рекламна кампания под името The Icon, в която участват легендарните супер модели Наоми Кембъл, Жизел Бюндхен, Адриана Лима и Кандис Суанпол. Към тях се присъединиха още Хейли Бийбър, Емили Ратайковски и Адут Акеч.
Заснета от фотографа Микаел Янсън, кампанията се появява, след като Victoria's Secret беше критикувана, че не наема over-size и транссексуални модели. Нещо повече, марката беше обвинена в насърчаване на неестествени стандарти за красота, както и в принуждаването на нейните лица, така наречените "ангели", да се придържат към определени физически параметри.
Адриана Лима, която миналата година стана многодетна майка, не се поколеба да застане пред камерата и заяви, че новата колекция на марката "подчертава естествената ви форма и ви кара да се чувствате комфортно и да не се срамувате да бъдете уникален. Всеки има свои собствени начини да изразява емоциите си и себе си - тази уникалност те прави специален", цитира я People.
„Снимала съм много кампании за Victoria's Secret в различни етапи от живота си. Да снимаш кампанията Icon на този етап е наистина удовлетворяващо. Това е много голямо послание. За мен това послание е за приемането на жените във всяка култура, форма и етап от живота им. Ето защо съм тук.", добавя Лима.
Кампанията The Icon се явява своеобразен предшественик на това, което публиката ще види по време на ревюто на Victoria's Secret – едно преосмисляне на модното шоу, което ще бъде излъчено на 26 септември. Централният елемент на колекцията е новият сутиен Push-Up Demi, който се отличава с технология за повдигане и оформяне, предназначена да подобри естествените форми на жената.
Тук е моментът да припомним, че шоутата на Victoria's Secret бяха отменени на фона на спад в продажбите през 2019 г. Тогава марката беше критикувана, че не кани транссексуални и over-size модели да си сътрудничат, а компанията беше и в центъра на скандал, в който нейни служители заговориха за тормоз на работното място. През последните години Victoria's Secret работи за промяна на политиката, а марката стана доста по-приобщаваща.
Очакваме с нетърпение да видим шоуто в новата му body positive версия.