Автор
Пепа Попова - Пепита

Ким Кардашиян стана лице на Marc Jacobs, но това не се хареса на феновете на марката

Ким Кардашиян стана новото лице на модната къща Marc Jacobs и участва в рекламната кампания на есенно-зимната колекция. На снимките 42-годишната бизнесдама и бивша съпруга на Кание Уест демонстрира новите модели на марката: гащеризон на точки, дънково яке с волани и ботуши на ток с платформа, превърнали се в отличителен белег на американската марка.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 

Новата рекламна кампания с участието на Ким, публикувана в Instagram страницата на модна къща Marc Jacobs, не събра положителни отзиви от феновете на марката. Въпреки факта, че Кардашиян има влияние в модната индустрия - тя беше творчески директор на най-новата колекция на Dolce & Gabbana, сътрудничи си с Balenciaga и други големи модни къщи неведнъж - феновете бяха недоволни от избора на дизайнера и буквално наводниха социалните мрежи на марката с изявления в духа на

"Ким не е момиче на Marc Jacobs " и как всички са "уморени" от нея.
2023 е... Може би ще имаме нови лица?“, „Знаете ли, че ви е позволено да работите с модели, които не са свързани с Крис Дженър?“, „Грешен избор, ако възнамерявате да съживите марката и името си “, „Не се интересувам. Няма да го купя“, „Надявам се, че вижда всички тези негативни коментари. Никой не обича нея и нейното нарцистично гладно за пари семейство“, „Обичам те, Марк Джейкъбс, но стига с това момиче! Моля те !", „Поредната марка, съсипана от тази жена", пишат потребителите под публикацията на новата рекламна кампания.

View post on Instagram
 

Какво мислите вие за кампанията? Уморени ли сте от Ким?