Ким Кардашиян стана новото лице на модната къща Marc Jacobs и участва в рекламната кампания на есенно-зимната колекция. На снимките 42-годишната бизнесдама и бивша съпруга на Кание Уест демонстрира новите модели на марката: гащеризон на точки, дънково яке с волани и ботуши на ток с платформа, превърнали се в отличителен белег на американската марка.
Новата рекламна кампания с участието на Ким, публикувана в Instagram страницата на модна къща Marc Jacobs, не събра положителни отзиви от феновете на марката. Въпреки факта, че Кардашиян има влияние в модната индустрия - тя беше творчески директор на най-новата колекция на Dolce & Gabbana, сътрудничи си с Balenciaga и други големи модни къщи неведнъж - феновете бяха недоволни от избора на дизайнера и буквално наводниха социалните мрежи на марката с изявления в духа на
"Ким не е момиче на Marc Jacobs " и как всички са "уморени" от нея.
„2023 е... Може би ще имаме нови лица?“, „Знаете ли, че ви е позволено да работите с модели, които не са свързани с Крис Дженър?“, „Грешен избор, ако възнамерявате да съживите марката и името си “, „Не се интересувам. Няма да го купя“, „Надявам се, че вижда всички тези негативни коментари. Никой не обича нея и нейното нарцистично гладно за пари семейство“, „Обичам те, Марк Джейкъбс, но стига с това момиче! Моля те !", „Поредната марка, съсипана от тази жена", пишат потребителите под публикацията на новата рекламна кампания.
Какво мислите вие за кампанията? Уморени ли сте от Ким?