След решението си да напуснат кралското семейство и да се преместят в Съединените щати, принц Хари и Меган Маркъл се изправиха пред комбинация от триумфи и препятствия. Един от по-значимите им неуспехи включва анулирането на ексклузивната им сделка за Spotify, заедно с нарастващите опасения относно стабилността на партньорството им с Netflix.
Кралският коментатор Том Куин отбеляза, че тези трудности създават напрежение в двойката. След като се оттеглиха от кралските си задължения, Хари и Меган си осигуриха петгодишно споразумение с Netflix. Докато Меган се готви скоро да дебютира с ново шоу, все още няма информация дали договорът им с Netflix ще бъде удължен.
„Има нарастващ разрив между Хари и Меган, причинен от нарастващата загриженост на Меган, че животът ѝ не върви в посоката, която е планирала – тя обича медийното внимание и мрази факта, че проучванията сочат, че тя и Хари вече не представляват голям интерес за Американската общественост“, каза той пред The Mirror US.
„С новината, че договорът на двойката с Netflix може да е застрашен, заедно с подигравките, които предизвика пускането на нейната онлайн марка, Меган се чувства много под обсада.“
Meghan Markle’s New Cooking Show On Netflix: Spoilers We Know, So Far https://t.co/3viFlunQ6G
— The Hollywood Gossip (@thgossip) July 8, 2024
Междувременно Меган стартира своята лайфстайл марка American Riviera Orchard, но все още не е пуснала реални продукти в продажба. Марката, която беше представена през март, първоначално пазеше подробности в тайна.
Оттогава стана ясно, че бившата актриса планира да продава кухненски и домашни уреди, масла, ядкови тахани, конфитюри, консерви и аромати за дома, както и обзавеждане.