Автор
Woman.bg

Звуково лого на Fibank с гласа на Любо Киров подобрява клиентското преживяване в АТМ и ПОС терминали от ново поколение

Fibank инвестира в ATM и ПОС терминали от ново поколение, които ще подобрят клиентското преживяване, използвайки звукова бранд идентичност при всяко плащане. Аудио логото на банката е първото по рода си за банков бранд в България и е създадено в партньорство с Любо Киров. Краткият музикален сигнал комбинира финеса в гласа на артиста с динамичен инструментал, събуждащ очакване и усмивка към бъдещето.

Работата по проекта се случва в паузите между напълно разпродаденото „Ново турне” на изпълнителя. Неговата основна мисия е да създаде „музикална визитка” на банката, чиято естетика гъделичка сетивата без средствата на буквалната, директна комуникация. „Идеята за логото бе развита най-вече в студио. Направихме десетки версии, които слушахме всеки ден и подбирахме като верни. Положихме огромни усилия, за да съберем в мелодия този баланс между традиционното и новото, между мечта и нейното случване, между живия живот и по-добрата версия, която човек може да има с помощта на Fibank.”, споделя Любо Киров за творческия процес. „Първо чуваме отваряне на каса и броене на пари. Минаваме през момент на вълнуващо изчакване и градация, в които саундът е близък до пляскането с ръце при фламенкото. После идва кулминацията, микс от глас и клубен, атмосферен вайб. Изключително доволни сме от резултата.”

Въпросът „Как трябва да звучи една банка?” е с повишена трудност за всеки, който не обича творческите предизвикателства, но не и за Любо Киров. „Една банка трябва да звучи свръхзвуково. Да е смела в подхода си, но и да затвърждава усещането за доверен приятел, подкрепящ хората по пътя на трансформация в тяхната по-добра версия.”, казва певецът. „За мен е изключителна чест, че успях да използвам моя гласов подпис в звуково лого на финансов бранд.”

Развивайки разпознаваемостта на Fibank на имиджово и продуктово ниво, свежата мелодия изгражда усещането за общност с клиентите и ще улесни максимално достъпа до услуги на хора с увредено зрение.

При всяко теглене на АТМ или плащане на ПОС терминали на Fibank, звуковото лого с гласа на Любо Киров ще отбелязва прочитането на картата.

(в материала има продуктово позициониране)