Неотдавна сладките панделки бяха буквално навсякъде: те украсяваха рокли и коси и дори домашни дрехи. Този аксесоар беше символ на „флиртуващoто момиче". Сега обаче те отстъпват място на съвсем различен моден детайл.
Вратовръзките са новият фаворит на звездите. Първите намеци за тенденцията се появиха миналата година с вълната от популярност на естетиката на "офис сирената" - смела и съблазнителна интерпретация на класическия бизнес стил. Днес вратовръзката уверено се завръща в света на модата, но в нова интерпретация.
Въпреки че знаменитостите са далеч от офисния график, те с удоволствие пробват костюми и вратовръзки. През октомври Хейли Бийбър се появи на среща в Лос Анджелис, облечена в сив двуреден костюм, бяла риза и бордо вратовръзка от току-що представената колекция пролет-лято на Saint Laurent 2025.
Селена Гомес също се присъедини към тенденцията. За появата си на филмовия фестивал в Палм Спрингс тя избра снежнобял костюм от три части на Ralph Lauren. Вталено сако и панталони, които едва докосваха пода, придаваха на образа женственост, но не отнемаха неговата строгост. Подходяща вратовръзка „събра“ визията.
Вратовръзките отдавна не са просто аксесоар. На тазгодишните награди "Златен глобус" Айо Едебири отдаде почит на емблематичната визия на Джулия Робъртс от 1990 г., но тя го направи по свой начин. Нейният сив костюм Loewe беше допълнен от златна вратовръзка от пера — изящна като бижу.
Модата, както и историята, е циклична. Помним пънкарските вратовръзки на Аврил Лавин и футуристичните визии на Зендая. Но днес вратовръзката е повече от почит към стила. Тя символизира сила, увереност и смелост във всеки възел.