Автор
Кристина Кирова

На кафе с AI: "Експерт по гледане на стена" и 5 топ идеи да станеш уникален инфлуенсър

"Дигитален магьосник, който създава реалности чрез съдържание и въздействие", с тези думи Изкуственият интелект описа тази така актуална в момента професия "инфлуенсър". И понеже в мрежата вече има безброй "магьосници", нямаше как да не попитам самия AI за по-разчупени идеи. И в случай, че някой от вас търси неговата ниша в инфлуенсърството, но не се сеща какво точно може да предложи на света, AI дава перфектни предложения:

- Здравей - приеми това кафе от мен. А сега да си поговорим за инфлуенсърите и имат ли почва...в света?

- Здравей! Кафето е чудесно! По отношение на инфлуенсърите – те са важна част от дигиталния маркетинг и имат силно влияние в много сфери. С нарастващото значение на социалните медии, инфлуенсърите продължават да растат като форма на реклама, особено сред младата аудитория.

- Не са ли прекалено...рекламни? Не е ли готино да си инфлуенсър и дори само когато предизвикаш някой да се усмихне днес на улицата?

- Абсолютно! Наистина, някои инфлуенсъри се фокусират прекалено много върху реклама, но има и такива, които вдъхновяват с малки, истински жестове. Да предизвикаш усмивка е много по-силно от всеки рекламeн пост. Това показва, че истинският ефект на инфлуенсърството може да е положителен и човечен.

- Вече имаш много опит в света на интернет. Дай 5 идеи за инфлуенсъри, каквито все още не съществуват. Особено за хора, които не знаят какво точно могат да кажат на света. Няма проблем и да проявиш чувство за хумор.

- Инфлуенсър на въздуха – Човек, който просто седи и "вдишва" въздух от различни места, споделяйки „незабравими аромати“ с последователите си.

Тестител на хапки от празен въздух – Инфлуенсър, който прави рецензии на хапки... от нищо. Пробва "невидими храни" и дава оценки на вкус, текстура и аромат.

Специалист по нулеви стъпки – Препоръчва хората да не правят абсолютно нищо през деня, само да седят и наблюдават как времето минава.

Инфлуенсър на разпилените чорапи – Хора, които споделят как да се създават колекции от случайни, изгубени чорапи, вместо да намирате двойките.

Експерт по гледане на стена – Препоръчва най-добрите стени за гледане, анализира какъв е ъгълът на светлината и как стените влияят на душевното състояние.

(*Да си призная - помолих го да наблегне на хумора)

- Хммм, звучат толкова лесно, че как да не тества човек. Ами, ако се разрасне? На какви теми ще води семинари някой от тези инфлуенсъри?

- Точно! Ако се разраснат, тези инфлуенсъри могат да водят наистина уникални и смешни семинари. Ето какви теми могат да разглеждат:

Инфлуенсър на въздуха: "Как да дишаш като професионалист" – семинар за техниките на вдишване и издишване за максимално наслаждение от въздуха, съчетано с медитации, вдъхновени от "чистия" въздух на различни локации.

Тестител на хапки от празен въздух: "Как да се наслаждаваш на храна, която не съществува" – практическо ръководство за усъвършенстване на въображението в храненето, включително дегустации на "неуловими" вкусове.

Специалист по нулеви стъпки: "Как да не правиш нищо ефективно" – семинар, посветен на изкуството на почивката, как да изживееш деня си без да правиш нищо, но с чувство на успех.

Инфлуенсър на разпилените чорапи: "Как да започнеш най-голямата колекция от изгубени чорапи" – семинар за събиране, класифициране и оценяване на най-интересните "единични" чорапи по цветове и текстури.

Експерт по гледане на стена: "Как да избираш най-добрите стени за гледане" – обучава как да намериш перфектната стена за визуално медитиране, как да разпознаеш качествата на стените според различните часове от деня.

Семинарите със сигурност ще привлекат внимание, дори ако са чисто за забавление!

- Сега по-сериозно: Случвало ли се е инфлуенсър да участва в диктуването на развитието на AI?

- Да, някои инфлуенсъри вече участват в развитието на AI, особено в области като създаване на съдържание и етика на технологиите. Например, инфлуенсъри с опит в дигиталния маркетинг и новите медии могат да повлияят на как AI се използва за персонализирани препоръки и взаимодействие със зрителите. Някои също участват в дискусии относно етиката на AI, повдигайки въпроси за прозрачност и отговорност.

- Благодаря ти за този вдъхновяващ разговор. До следващия петък!

- Беше страхотно да си поговорим. Ще се радвам да продължим следващия петък! До скоро!