Херцогинята на Съсекс, Меган Маркъл разкри в Instagram, че е работила зад кулисите по нова марка, която ще замени American Riviera Orchard.
Припомняме, че Меган обяви лансирането на American Riviera Orchard през март миналата година, но така и не пусна на пазара нито един продукт от нея.
"Котката е пусната от чувала", сподели усмихнато Меган в специално видео, заснето от принц Хари. Новият бранд на Маркъл носи името As Ever, а тя представи проекта като пазен в тайна от 2022 година. Тя допълни, че за нея той е естествено продължение на страстта ѝ към готвенето, занаятите и градинарството - теми, които някога изследваше в личния си блог The Tig.
Новото начинание получи и мощен съюзник в лицето на Netflix, които се присъединяват не само като партньори в предстоящото шоу With Love, Meghan, но и като бизнес съдружници.
)
В сърцето на новия бранд стои и емоционален елемент - на уебсайта се появи трогателна снимка на Меган с тригодишната принцеса Лилибет, разхождащи се боси по тревата. Червенокосата наследница на принц Хари и майка ѝ, облечени в бяло, представят визуално посланието за автентичност и семейни ценности, което марката иска да предаде.
As Ever, което в превод означава "както винаги е било", ще предлага разнообразие от продукти, включително вече популярните конфитюри, които Меган определя като "своята страст". Марката и съпътстващото Netflix шоу ще направят официалния си дебют след две седмици, обещавайки да разкрият нова страница в професионалния път на херцогинята.